Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
Naar de inhoud van deze pagina

Gebruiker

Een gebruiker is een persoon die van de Toegangsbeheerder of toegang gekregen heeft tot de beveiligde onlinediensten van de sociale zekerheid. Net zoals de Toegangsbeheerder moet de gebruiker verbonden zijn aan uw onderneming (als werknemer, lid van de raad van bestuur, zaakvoerder…).

Gebruikers kunnen documenten in de e-Box raadplegen, verwijderen en terugzetten, maar alleen als het gaat om documenten die behoren tot de onlinediensten waarvoor ze de nodige rechten hebben. Bovendien kunnen ze de taken zien en uitvoeren die verbonden zijn aan de onlinediensten waartoe ze toegang hebben.

Gebruiker provinciaal of plaatselijk bestuur

De personen die door de Lokale Beheerder van uw bestuur aangewezen zijn om eveneens toegang te krijgen tot de beveiligde toepassingen van de sociale zekerheid worden ‘gebruikers’ genoemd. Zij zijn gemachtigd om te werken met de toepassingen waartoe de Lokale Beheerder hen toegang gegeven heeft.

Net als de Lokale Beheerder moeten gebruikers altijd verbonden zijn met uw bestuur en onder het rechtstreeks gezag ervan staan.

Meer informatie over gebruikers vindt u onder Het account van mijn onderneming beheren.